Everett Rogers
blog van de leergroepen 1 en 2 - LA3 - Everett Rogers
maandag 30 september 2013
Beschikbaarheid
Hoi Ad,
Ik zou niet weten waarom. Ik heb er niets van gezien.
gr.
1 opmerking:
Ad Hoen
1 oktober 2013 om 10:55
Ah ok, dan worden wij vast gehackt :-)
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Ah ok, dan worden wij vast gehackt :-)
BeantwoordenVerwijderen