woensdag 16 oktober 2013

Concept lesvoorbereiding

Ciao,
Ik heb een concept lesvoorbereiding gemaakt, deze kan als ie straks aangepast is gestuurd worden naar de docent (dit zou Bart toch doen?). Tevens kunnen we daarbij de PPT en de opdrachtkaarten meesturen.
Bart, ik heb jou link nog niet kunnen openen en ben zo brutaal geweest om een suggestie voor de opbouw van de PPT in de lesvoorbereiding toe te voegen.
Voor mij geldt op het moment dat hetgeen wat allemaal op het blog geplaatst is nog een beetje verwarrend is omdat niet elke opdracht klaar schijnt te zijn. Is het een idee om een 'mapje' te maken met 'definitieve opdrachten? en daarbij een suggestie/diepgang van antwoorden per onderdeel?
Verder in de lesvoorbereiding nog vragen wie wat nog kan doen....
groetjes

Concept lesvoorbereiding

2 opmerkingen:

  1. Goede opzet! Ik kan me hier in vinden. Ik ga de presentatie nog een beetje aanpassen. Die kan ik dan samen met deze lesvoorbereiding meesturen naar de docenten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. By-the-way: Ik maak de opdracht kaartjes ook nog wel! Was geloof ik ook de afspraak, toch?

    BeantwoordenVerwijderen